رفیق نیمه راه


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.Bahar-20.com

دلم سوخت و شکست و هیچ کسی نگفت چرا

                    نمی دونم چی بگم بهت رفیق نیمه راه 

تو که قلبمو شکستی بی بهونه 

                   نمیدونستی چقد خسته شدم از این زمونه

دلم شکست نمی دونم جواب قلبمو چی میدی

                  نمیدونم ولی بدیم چی بود که داری اسون تو میری

نمیدوم که چرا  بدشدی با من 

                  برو خوش باش 

                        بدون به راهته چشای من 

تقدیم به رفیق نیمه راهی که جواب خوبی هامو با یه بدی داد که قلبم شکست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,ساعت 22:50 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com